توصیه برای جلوگیری از دیالیز در مرحله 3 نارسایی کلیه

جمعه 13 بهمن 1396
ن : lafee

توصیه برای جلوگیری از دیالیز در مرحله 3 نارسایی کلیه

پیام مزمن کلیوی من به دنبال همسر هستم همسر من یک زن 65 ساله با نارسایی مزمن کلیه است. او به نظر می رسد در مرحله 3 در حال حاضر است. من به دنبال کمک برای دور شدن از دیالیز هستم. هر توصیه ای؟

مرحله سوم بیماری کلیوی بدان معنی است که کلیه ها به طور متوسط ​​آسیب می بینند، اما زندگی شما بیش از حد تاثیر نمی گذارد. برای بعضی از بیماران، چندین سال از مرحله 3 نارسایی کلیه تا بیماری کلیه کلیه طول می کشد، در حالی که برای بعضی از بیماران چندین ماه یا چند سال طول می کشد.

چرا چنین تفاوت بزرگی وجود دارد؟ نکته کلیدی درمان های مختلفی است که آنها دریافت می کنند. درمان موثر می تواند نه تنها به شما در کنترل علائم و عوارض کمک کند، بلکه همچنین باعث آسیب کلیه ها، ترویج عملکرد کلیه و تسریع روند پیشرفت می شود.

در پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی، نفرولوژیست ها از درمان های حذف توکسین استفاده می کنند. این درمان سیستماتیک طب چینی است که استفاده کامل از Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، درمان آنما، ترکیب مای کانگ، طب سنتی چینی طب سنتی و غیره است. این درمان می تواند مقادیر زیادی از زباله ها را از طریق جریان خون از طریق ادرار، حرکت روده و عرق را از بین ببرد، یک محیط داخلی خون پاک و محیطی مناسب برای تعمیر کلیه و سایر برنامه های درمانی فراهم می کند. همچنین رگهای خونی را رقیق می کند، استاز را برطرف می کند، گردش خون را افزایش می دهد، جریان خون را به کلیه های آسیب رسان می کند، به آنها عناصر لازم کافی برای سرعت بخشیدن به بهبود کلیه می دهد. در نهایت، شما می توانید به طور موثر از بیماری کلیه در مرحله پایانی اجتناب کنید و موفق باشید دور از دیالیز.

در نتیجه، هرچه زودتر شروع به درمان کنید، بهتر است که اثر درمان شما دریافت شود، و دیگر در مرحله سوم بیماری کلیوی بمانید.

اگر شما از درمان فعلی راضی نیستید، می توانید سم زدایی درمان سم زدایی سنتی چین را امتحان کنید. برای اطلاعات بیشتر، لطفا گزارش پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را ترک کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/6002.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: توصیه برای جلوگیری از دیالیز در مرحله 3 نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.